[silindi] Birbebek34 benimde öyle biranda başladı dikişlerim yüzünden ağrıyor olabilir sizin ne zaman sonra geçti ağrınız. Ve dikişin ne zaman sonra iyileşti
Birbebek34 [silindi] evet nemli kalmamalı kutu olursa daha çabuk iyilesiyot bide baticon surekli kullanman lazım kullanmayinca düşmüyor maalesef
Eso3565 Birbebek34 bende 7 ay once doğum yaptim kalçamın kemikleri batiyo mesela çocuğumu ayağimda sallarken batiyo cok ağrım oluyo ama çocuktan firsat bulup da gidemedim
Birbebek34 Eso3565 evet bu durum çoğu kişide oluyor ama kendiliginden geçiyor diye duydum benim de 6 aydan sonra geçti
Eso3565 masal2323 sadece ayağımı kıçımın altina koyarsam oturabiliriyorum baska turlu hic oturamiuorum
bebiskoooo Birbebek34 doğum sırasında belini oynatmışsındır canım bende o hatayı yaptım hala acıyor ara ara 8 ay önce doğum yaptım
Birbebek34 masal2323 evet normal doğum yapmıştım 6 aydan sonra anca yavas yavaş geçmişti kemiklerim batıyordu sanki yürüyemiyordum bile