Azsekerlikahve Efeninannesiii02 benmkide öyle. Aşırı hareketli ama zorlada olsa yapıyorum. Gece uykusu öyle daha verimli geçiyo
meron2015 ikipasa_annesi 1 yaşından sonra kendi mi bıraktı bizde 8 aylıgız hala Kundaklı uyuyor kundajsız en fazla 10 dk uyuyor uyuyamıyor kundaksız
ikipasa_annesi meron2015 tam hatırlamıyorum nasıl bıraktığımızı 😅ama artık kundağa sığmıyodu bacaklar hep dışarda kalıyodu
Mimarannee Smyye30 gündüz yapmıyorum ama gece mecbur yani yoksa çok bölünüyor uykusu.2.5 aylığız muhtemelen 6-7 ay olana kadar yaparım.
zlmkcl Bebek dönmeye başladığından itibaren, kundak yapılmaması gerekiyormuş; bilginize.. Youtube Dr Osman Gönülal güvenli uyku videosunu izlemenizi tavsiye ederim.
Birannebirfurki Smyye30 valla benim oğlumda kundağı hiç sevmiyo kalça çıkıklığı olmasın diye sadece kolları kapatan bi kundak aldım ona sarıyorum ama tek geceleri gündüzleri yüz üstü yatırıyorum