Beren94 Anneme uyumuyor diyorum 40 ı çıksın düzelir diyor ne desem hep aynı şeyi söylüyor 40 ından sonra sizin bebeklerinizde düzelen düzene giren şeyler nelerdi
muennesgenc Beren94 banada hep aynısını söylüyorlar gündüz uyuyor gece huysuzlanıyor uyumuyor bende şurada bekleyeyim
eylulbebesi Beren94 benimki kırkına kadar gayet iyiydi 40ı çıktı delirdi. Her bebe farklı işte yaşayarak öğreniyoruz 🙃
Melisasbasi Beren94 duzelmiyo sonra 3. Aha girsin duzelir diyolar 10 gun sonra giricek 😂 daha beter halde simdide 6 ayi bekle diyorlar 🤦🏼♀️ inanmayin hep oyalama yöntemi
Hcreymen Moral bozmak gibi olmasın 9ay 10 günlük hala aynı 40 çıksın düzelir dediler yok 6 ay bitsin dediler yok şimdi yaşına bi girsin iyileşir diyorlar gene aynı gece milyon kez uyanır gündüz uykusu yok sabah 6 da kalkar hala aynı
Beren94 Hcreymen Sakin bebek sakin yaramaz bebek hep yaramaz değişmiyor demek ki bir de şey derler hamileliğini ne kadar sakin geçirirsen o kadar sakin bir bebek olur hamileliğinizi nasıl geçirdiniz canım
Ozgeruya Beren94 aynen cnm yalan düzelen düzeliyor ama bnm kızım düzelmedi benide hep öyle avuttular🤣
Ozgeruya Beren94 ben hamileliğimi sakin geçirdim bastan cektim ama sonra iyidi ama kızım hic sakin degil🙂
Hcreymen Beren94 benim hamileligimde hep sakin ve rahattı cnm hatta bebeğim falan o kadar rahattiki öyle uyumamalar tekmeler aşırı sancılar falan olmadı gayet rahat ve sakin di alakası yok yani bence
Myasmin Beren94 40ından sonra dediler olmuyor deyince bi 3aylık olsun dediler sonra 4aylık olsun geçer dediler 6aylık olduk devam huysuzluk ve gaza