1453merve cigdem_Elif evt aynen bakıyo gülüyo güya emiyo emerken değişik sesler çıkarıyor .doymuyor emmek istemiyor diye çok korkmuştum post dahi açtım
TospikOglusum cigdem_Elif cnm bizde 4.atagindayiz uyumadiginda kundak yapıp kucakta sallayıp uyuyunca yatağına koyuytm dene istersen
TospikOglusum cigdem_Elif bide herzsmn uyuturken şuna dikkat ediyrm nekadr aglasada göz teması kurmuyorum ozamn daha rahat uykuya geciyo 🤗
gunes20 cigdem_Elif bizde de uykuya geçiş zorlaştı iyice. Uyuduktan sonra en az 5 kere yanına gidip tekrar pış pış yapıyorum.🤦🏻♀️ İnşallah daha kötü olmaz🙈