mağlum 4. ay ataklarina girmis bulunmaktayiz gece uykularimiz 1 saat düstü neler yapmaliyim gece her uyandiginda emzirmelimiyim yoksa sallamaya mi devam edecem ya da oyun mu oynamaliyim bu son aordugum sacma olabilir ama ne yapacagimi bilmiyorum yardimmm