Zeynepazram hahhahah 😁 e tabi vıcık vıcık olur çünkü o paça 😁 onu kaynatırsın etini ayırırsın suyun içne koyarsın. Limonlu sirkeli unlu terbiye yaparsın birazda sarımsak rendelersin o paça çorbası olur.
zaten onu yemeklerine koymada çocuk yazık damak zevki bir tuhaf olur.
normaldede paça çorbasını dolaba koyunca jöle olur çıkartıp ısıtınca açılır. Sen şimdi gir youtubeden güzel bir paça çorbası tarifi izle ancak çorba olur o çünkü