Ben kendimize ilikli kemikten haşlama yapıyorum kekik ve tuz katıp su doldurup düdüklüde haşlıyorum 1 saat kadar sonra yanına bulgur pilavı yapıp yiyoruz kızımıda böyle yediriyorum eti didikleyip suyuyla beraber içiriyorum eti tutamadığı zaman sadece su ve içine ekmek dogruyorum kalanıda buzdolabı poşetine koyuyorum derin dondurucuya atıyorum sonra cıkarıp yemeklere katıyorum