Bhrbhr NaimeYilmaz merhaba kaç aylık gittniz doktorq biz 25 aylığız 150-200 kelimemiz var ama asla iki kelimeli cümlemiz yok telafuzlar düzgün değil
Mery12 nane cok sevindim canim, 20 aylik iken acmissiniz postu, nasil oldu surec 4 ay sonra birdenbiremi acildi yoksa yavas yavasmı ilerledi, 2li cumleleri varmı..bizde hala 2-3 tane sinirli kelime var 21 ayligiz
_esraaozturkk_ Mery12 bizde 31 aylığız ve aynıyız çocuğunuz konuşmaya başladı mı bilgilendirirmisinz açaba
NaimeYilmaz Emine52 Anlattıklarıma ek şu an okula gidiyor. 1 sene olmuş bu yorumu yazalı, şu an tam anlamıyla olmasa da konuşuyor. Evet demek yerine hı hııı derdi eveee diyor mesela :) Her şeyde bu şekilde. Yuttuğu harfler üzerine de ayrıca duracağız.
Senemasilberen nane bence TV ile alakası yok bunun hem çocuğun yapısıyla hemde merakıyla alakası var..benim oğlumda 21 aylık TV izletiyorum hiç kapatmadım evde tv’yi..maşallah tamamen konuşuyor kelime falanda değil komple cümle kuruyor ama konuşmayadabilirdi gayet normal bence kafanıza takmayın lütfen akışına bırakın zaten zamanla konulacaktır
Emine52 NaimeYilmaz ne kadarlık çocuğunuz acaba , bizde 21 aylığız dilini yuvalamada sıkıntı var gibi hissediyorum QNBe baba dede annNne abi Abla bu(su) muuu(muz) armut yagnur(yağmur ) gel gel bir falan aklıma gelenler ama demeye çalıştırıyorum sanki hep aynı ses tonunda hepsını aynı demeye çalışıyor gibi dli mi dönmüyor anlayamadım :(
Emine52 NaimeYilmaz birde bunun için doktora gittiniz mi ben çocuk doktoru 2 yaşına kadar bekleyelım dedi gidiliyorsa da hangi bölüme gidilmeli acaba
NaimeYilmaz Emine52 Bu kadar diyorsa sorun yok bence. Nasıl söyleyecek ki? Siz onu sıkmadan nefes ve dil egzersizleri yaptırın. Anne baba diyorsa doktorluk bir durum yok🙏
Emine52 NaimeYilmaz ya ne bileyim bazen böyle söylerken bazı kelimeleri söyleyemiyor sanıyorum yutuyormuş gibi geliyor, ama teşekkür ederim cevabınız için 💕