nickimikili Ben de edebiyat öğretmeniyim ve çocuklarla ilgili gelişim kitapları çok okudum bebeğimden sonra. Dediklerinizi biliyorum ve uygulamaya çalışıyorum , durduk yere tlf asla vermem , mesela araba koltuğuna oturmada diretiyorsa ne yapsam bindiremiyorsam o anda veriyorum, yoksa sokakta kalırız evimize dönemeyiz, bir de sabah kahvaltı hazırlarken çizgi film açıyorum, çünkü önüne oyuncak koysam da oynamayıp gelip bana iş yaptırmıyor veya balkona çıkıp tehlikeli alanlara gidiyor. Bu durumlar haricinde 3T görmüyor. Her gün devamlı dışarı çıkarız, park aktivitelerimiz var. Her gün mutlaka kitap okurum , gün içinde ve uykudan önce. Konuşma hep yaparım zaten sohbet. Ama konuşmuyor işte sınırlı kelimeler. Arkadaşımın çocuğuyla iki gün var aralarında , yaşıtlar yani. O da fazlasıyla bülbül gibi şakıyınca acaba dedim onun sürekli çocuk şarkısı izletmesinden mi?