Simiyy Miine tencerenin kenarında iz kalıyo zaten 2 cmlik ordan anlıyom ben. Mesela salçalı su kaynattın iki kepçe aldın diyelim içinden kenarda iz kalır mutlaka eksildiği kadar anladın mı ordan anlıyom bende
Miine mom0989 teşekkür ederim canim 😊 dolabın üstü de dolu ahh 😩ama hep içimde inşallah birgün delilik yapıp alirim
Fiona Miine ben süt kaynamaya başladıktan sonra 10 dk daha kısık ateşte bekletip sonra soğuması için kenara alıyorum. 8 sn parmağımla kontrol edip mayaladıktan sonra ayrı kavanozlara alıyorum günlük açmak için.