nslhn_D anne sütünün yüzde sekseni su zaten bebeğin suya ihtiyacı yok verilmemesini doktorların tembihleme sebebi ise bebeklerin minik bir midesi olması ve susama hissini suyla giderip midesini boş yere doldurması yani su verdikçe bebek memeyi az alacak neden sütünden mahrum bırakasın bir damla bir damladır her annenin sütü bebeğine şifa özellikle ilk zamanlar mide minnacık 4. Aydan sonra sıkıntı yaratmaz ama yeni doğanda çok gereksiz bir aktivite en kötü ben veriyorum hep gündüz diyin verdim verdim ben az önce diyiverin kırmayın birbirinizi 😅