Genelde su vermeyin denmesinin sebebi, bebeklerin midesi zaten küçücük. Suyla boşuna şişirmeyelim diye oluyor. Zaten anne sütünde de, mamada da su var. Neden illa vermek istiyorsunuz ki hiç gerek yok su vermeye. Benim bebeğim 11 aylık, hala toplasan günde 2 çorba kaşığı bile su içmez. Doktorumuz zaten mamadan ve yediği diğer yemeklerden suyu aldığını, gerçekten susasa ben uzattugimda içeceğini söyledi. Herşeyi gözü kapalı yer, asla yemek seçmez ama suya gelince zar zor günde 1 çorba kaşığı anca. Ama sağlığı gayet yerinde şükür.