Cagask ve sen dua et sadece kan gelmiş ağrısını acısını çekmemişsin acısını çekenler bilir ben sezeryan oldum keşke yine sezeryan olsaydım da o acıyı çekmeseydim tuvalette fayansları tırmalıyordum acısından sende bence ilerlemeden git doktora ve kesinlikle kabız olmamaya çalış