Merhaba arkadaslar çok utanarak bahsedeceğim bir problemim var ne yapacagımı bilmiyorum biraz araştırdım ama bide sizlerin yorumlarınızı merak ediyorum hastaneye pazartesi gidecegim bu arada gelelim probleme.. Makattan kan gelmesi ☹️ acı agrı kabızlık vs yok sadece silinirken peçeteye kan geliyor önceleri azdı önemsemedim yara falandır dedim ama gitgide arttı ve iç çamaşırımdada olmaya başladı galiba genel cerrahi ye görünmem gerekiyormuş benim gibi olan var mı dr muayeneyi nasıl yapıyor acaba bana biraz bilgi verebilir misiniz