SrcAndMom buzluğa atıp daha sonra eritip içirdiğim sütte koku oluyor. Bebeğim içti bir sorun olmadı. Eğer biberondan şüpheleniyorsanız kaşıkla biraz biraz vermeyi deneyin ben o şekilde de içirdim. Kaşıkla alırsa sorun sütte değil biberondadır. Ama o şekilde de almıyorsa donup eriyen sütü sevmemiştir. Umarım sorun binerondadır çünkü o bir şekilde çözülür 😌🙏🏻