Kızlar sütümü sağıyorum dolaba koyuyorum (2 gün yada 3 gün bekliyor en fazla) bebeğime vereceğim zaman benmari usulü ısıtıyorum ama kötü bi koku oluşuyor(ekşimiş gibi) , bebeğime verdiğimde ögürüyor acaba biberondan mı ögürüyor yoksa sütün tadı mı değişik geliyor anlamıyorum ! Başına gelen yada bilgisi olan var mı ?