ilaydanurhvt geçmiş olsun canım. benim bebeğimde 5.5 aylık ve bronşiolit oldu.
Öksürükle başladı doktora götürdük nezle başlangıcı dedi 2 şurup verdi kullandık ama değilmedi balgamıda vardı. 3 gün sonra tekrar götürdüğümüzde bronşiolit tanısı kondu ve ciğerlerine indiği için hava verildi. Hava için cihaz aldığınız için yatış olmadı. Bizdede bi anda oldu hastalığı. Benimde teo tavsiyem herkes çok çok dikkat etsin.