Azolili üniversite sondan beri agdaya alıştım ama asla kendim alamadım cekemedim ve boynun çok agrıyo öle haberin olsun eğil eğil göremiyorsun kuaförde beş dk anca sürüyo eğer cesaretliysen çekebilirsin bantı da ben cekememiştim 6 yılı geçmek üzere ağda yaptırıyorum ama durumun varsa lazere git bence