Tugbadrsn strongMom Ay o çok kötü çıakrtabiliyor mu keşke çıkartsa rahatlar bizimki çıkaramadı antibiyotik kullandık
Tugbadrsn strongMom Ya şimdi ne desem ki kuzum sonumta bebek ya insam herşeyden korkuyor hani için ferahlayacaksa götür ben şiödi sama götürme desem kmtü olur falan Allah korusun ben artık korktuğum için götürüyorum
Mirage91 Smygk 6 aya kadar çok dikkat etmelisiniz sadece burunlarından nefes almayı biliyorlarmış. Eczanelerde serum fizyolojik satılıyor onlardan alabilirsiniz ben 2 gün sıkıyorum, 1 gün sıkmıyorum çok güzel temizleniyor
Tugbadrsn strongMom Kısma çok nadir oluyprdu olduğunda atıyor rahatlatıyordu canım valla bu analık zor