Smygk ben önceden otribebe monodozu sırasıyla her iki burun deliğine de sıkıp aspiratörle çekiyordum. Doktorum abartmamak kaydıyla günde 1 kez aspiratör kullanabilirsin demişti. Sonra memlekete geldim iznim bitmeden. Memlekette bebeğimin takibini yapan doktor ağızla çekilen aspiratörleri kullanma, bebeğin burnuna sık, bir kısmını yutar bir kısmını ağzından burnundan çıkarır ve bu normal dedi.
Tabii yine içim rahat etmiyor, serum fizyolojik sıktıktan sonra ters çevirip hafifçe sırtına pat pat yapıyorum, sümük vs varsa kolayca çıkıyor.
bir de braun aspiratör var bende, doktor ona izin vermişti ama burnu ciddi kapalı olmadığı müddetçe kullanmayı düşünmüyorum,