Gossipgirl14 hah işte bu 👌🏼
Ben bu kafayla gittim. Beraber büyüsünler,birbirlerine arkadaş olsunlar,ikiz gibi olsunlar. Zaten uykusuzum,yine uykusuz kalmaya devam edeyim. Biri ağlarken biri de ağlasın bi kerette büyütürüm dedim veeeeeeeee
Bebeğim 3 aylıkken hamile olduğumu öğrendim. aslında istiyordum planlı oldu yani. Zor oluyor mu oluyor yalan yok ama çok mutluyum. İkisi beraber büyüyorlar evet. Araları 10,5 ay benimkilerin. Biri oğlan biri kız. Ve bağlattım. Dedim bu devirde 2 yeter istemem başka. Allah iki duyguyu da tattırdı çok şükür. İnan ki büyüyorlar. Allah sabrını verir 🙏🏻☺️