AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Gossipgirl14 Yorumlardan değilde sizinde ilk çocuğunda rahatı, ilgisi,sevgisi, gelişimi,ayıracağınız vakit,dinlenmeniz,paylaşımlarınız için yaş farkı iyidir. Her ikiside büyür tabiki, karar sizin yinede 🧚🏻♀️
Gossipgirl14 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ilk zamanlar bende oyle dusunuyordum en az 3 sene felan dusunmuyorum dıye ama seytan durtuyor🙈
YagmurSelin Gossipgirl14 Yaaa aynıyım benimdr daha yeni 1 yaşına girdi 2 hafta falan oldu bende diyorum yapayım ama işe başlamaya karar verdim bilmiyorum Bende oooff neden böyle olurkiiiii 😒😒
Caglaa Gossipgirl14 kolay diyemem 2 cocuk zor ama cooook güzel bişey 🥰 6 aylik oglum bide 22 aylk kızım var. Bazen zorluklar oluyor tabiki esiniz size yardmci olacaksa dusunebilirsnz. Tek basiniza çünkü yorucu. Yeri geliyor bulasiklari yikiyamiyorm eşim yapıyor, yemek yapamiyorum dışardan aliyoruz, yeri geliyor evi supuremiyorum eşim yapıyor. Ha tabi surekli olan bi durum değil bu. En guzel yönü mesela suan oyun oynamaya basladi artk oğlum. Oyun parklari var oraya koyuyorum ikisinide cok guzel oynuyorlar. Doğukan uyurken Gözde Su surekli Dogukan nerdee diyip duruyo. Kardesini istiyor oyun oynamak istiyor. O varken hic sklmiyor Doğukan yokkende surekli skliyor uykusu geliyor tek başına olmasndan. Cok guzel cunku kiskanma yok aralarnda şuan fazla. Once oyuncaklarni fazla paylasmiyodu suan kardesinin agladgni görünce oyuncaklarni getiriyor kafasni oksuyor sariliyor fln. Bence yorucu amaa cook güzel bişey🥰🥰❤️
Gossipgirl14 Caglaa aynen yorucu ama guzel degıyor bence 🙈esim cok sukur her konuda yardımcı olur o yuzden de bıraz rahatım aslında bir hafta ıs yapmasam bırak yapma der cocukla ılgılen. 😊
Delieser Gossipgirl14 bebeğim 20 aylık 4 ay sonra 2 yaşına gircek cok istiyorum ama cesaret 0 çocuğumuz 4 5 yasina geldinde dogurdumuzda yine aynı zorluklar olucak 1 tık aşağısı 1 yasindada dogursaydim yine ayni zorluklar ama sezaryen sonrası 40 cikmasi fln bilemedim 🤔😨🤭
Gossipgirl14 Delieser aynen canım iş ki o cesaret gelsin işte bende ikilemdeyım bir turlu karar veremedim, 😊
Delieser Gossipgirl14 birde tuvelet eğitimi ve meme kesmesi bana göre cok zor bi evre çünkü buyudukce bağlaniyorlar meme aşığı oluyor kimi bebek😨 tuvaleti öğrensin bi 5 6 ayda oyle rahat edeyim en azindan şu illet virüsün bi çözümü bulunsun istiyorum kuzum
Gossipgirl14 Delieser o vıruste benı dusundurmuyır degıl cunku hamileligim cok kotu sureklı hastaneye gidiyorum bıde bu olacak olanda kotu gecerse dıye korkuyorum acıkcası
Caglaa Gossipgirl14 benm eşimde öyle cok şükür. Oyuzden istemistik bizde. Kızım 7 aylikti hamile kaldgmda 😁 hayrlisi olsun bakalım 🥰