Yudum bende aynı durumu kızım 3 aylıkken yaşamaya başlamıştım sağ göğsümü emmediği için onu sağıp Biberonla diğerini normal emziriyodum ama ne olduysa 3. Aydan sonra oldu hiç bi şekilde beni emmiyordu çığlık atıyordu göğsümü görünce aç uyuyordu yine emmiyordu beni gören sen delimisin ne uğraşıyorsun bu kadar diyordu ama sütüm vardı Birde aramızdaki bağ kopsun istemiyordum çok çaba sarfettim inanın çok zor bi süreçti sadece 300 gr almıştı o ay ama yılmadım uykudan uyandıktan sonra dans ederek ayakta karanlık odada arabada keyfi yerindeyken ağladığında bıraktım sonra tekrar şuan 5.5 aylık ara ara yine istemiyor zorlamıyorum istediğinde acıktığında teklif ediyorum emerse emiyor en uzun emmesi 3 dkka ama yarım saat sonra tekrar bu şekilde biberona artık bağımlı değil en azından akşamları uyku saatine yakın biberonla içiriyorum rahat uyusun diye diğer türlü sürekli uyanıyor sizde böyle deneyebilirsiniz yılmayın lütfen