50 günlük bebeğim özellikle son 2 haftadır çok arttı sürekli memeyle kavga ediyor ittiriyor hem istemiyor gibi hem istiyor gibi bırakıp bırakıp tekrar geri alıyor:( napıcağımı şaşırdım geceleri emiyordu sanki bu gece de düZgün emmedi mamaya alıştığı için olabilir diyorlar tadına yani ben de mamayı bıraktım zaten iki öğün veriyordum.. Ne biberon kullanıyorum ne emzik.. emzik alsın diye çok uğraştım gaz şurubuna batırıp verdim falan çok sinirleniyordu zorluyordum acaba o mu sebep oldu.. insan da illa bi sebep arıyor..