ZelihaYusuf ben şükür iyiyim ilaç tedavisi almadım sürekli C vitamini tükettim bide destek olarak you plas C vitamini kullandım hergün limon sıktım içtim mandalina yedim ballı zerdeçal ve limon sıkıp karıştırıp yedim geceleri pekmez yedim sürekli bağışıklığımı güçlendirecek şeyler yaptım ve en önemlisi su iç ve boğalarını burnunu kuru tutma nemli olsun hep sprey kullanabilirsin burnun için ve hastalığı çok düşünme ben emzirdiğim için ilaç tedavisi almadım şükür yarın son günüm 🙏🏻