ahdkh8689 laraasu ewt ben sabah yapmıştım baktım yok negatif bıraktım lavaboya bir iki saat sonra baktım böyleydi inanmadım zamanı geçti diye ama.dogru cıktı
laraasu minikailemmm Sakine38 tubbaaa Suzandefnegul Poncikbirannis Aysemir ahdkh8689 yokmuş arkadaşlarr 😂😂
Aysemir Aynı sorun bende de var 7 gün geçikiyo ama tek çizgi anlamadım ve adetlerim düzenlidir kafayı yicem 🤪
Poncikbirannis laraasu hamile olmadığım zaman test yaptığımda saatler sonra bile ikinci çizgi belirmemisti. Bilemedim bir kaç gün sonra testi tekrarlayın yada kan verin
Suzandefnegul laraasu var cnm benimde öyleydi hatta seninki belirginmiş biraz daha benim o kadar da değildi ve hamile çıktım
tubbaaa laraasu bnm de sonradan silik çıkmıştı canm istersen kan ver için rahat etsin yine de bilemem belki değilsindir o yüzden yorum yapamıyorum
Mom076 laraasu hayırlı olsun hamilesiniz benimde öyleydi ilk gün aynı sizin ki gibi 3 gün tam net çıktı çizgileri peki bebek istiyormuydunuz