laraasu Paketin üstünde yazar kaç dk sonra sonuç geçersiz. Fakat o testler dikkate almayın bence. Hamile olma ihtimaliniz varsa doktora gidip test yaptırsanız daha iyi. Bana hep negatif gösterdi, 8 haftada ancak pozitif çıktı. O pozitif testinden önce de 3 gün önce test yaptım negatifti. Artık hamile değilsem adetim gelmiyorsa kesin bir hastalık var diye düşünmeye başlamıştım o zamanlar meğer testler yanlış gösterdi.