Tugba81irem Ek-istanbul gaviscon diy toz surup önce ılık suyu koyup tozu koyup karıştırıyordum sonra mamayi ekliyordum üstüne
Nessay zeynepzeze inşallah çok teşekkürler bizim kusmamız yoktu dünden beri az az iki kez çıkardı çok şükür inşallah reflüsüde geçerde beslenir minicik kaldı yavrum kilo alamadı hiç
Nessay Elifinannesiii-11 kusmamız yoktu hiç bizim sadece dün akşam birde sabah çok az çıkardı iki kez önceki günlerde yoktu uyanıkken çok açsa eğer iki dk emiyor sonra ağlamaya başlayıp kendini itiyor emmiyor