Nessay Ya miniğim benim. O kadar rahatsız ediyor ki reflü onu 😔 Bir bebeğe iyi gelen başka bir bebeğe gelmeyebiliyor işte 😔 Birde içtiği herhangi bir mamanın içerisine bebelac thickener koyabilirsiniz kıvam veriyor. Aklınızda bulunsun. Conformilin içine thickener koyuyordum o şekilde içiyordu. Anne sütünü hep kusuyordu zaten. Kıvamlı olmadığı için. Besledikten sonra yarım saat kadar omzunda yatırın. Yatakta daha çok kusuyorlar çünkü. Ah çok sıkıntılıydı gerçekten.. Ama geçecek ALLAH yardımcınız olsun. Bu bir süreç, büyüyünce atlatacak annesi 🍀