Marjinal_Anne2 ben ilk doğum yaptığım zamanlar öyleydim herkes bir şey diyordu her denileni takip ağlıyordum. Ama fark ettim ki yaptığım stres, kafamdaki olumsuz düşünceler çocuğumla geçirdiğim günleri de zehir ediyor. Bir sekilde takmamayı he he demeyi öğrenmeniz lazım.