Marjinal_Anne2 Doktor sorun yok diyorsa yokturr sen etrafı takma.Kilolu olsa ayy bu obez olacak derler,az olsa aman zayıf derler.Bu sonu gelmeyen bir şey.
benim kızım 2470 gr doğdu , 6aylıkken 7kiloydu,aa zayıf mı bilmemne diyolardı ama doktorumuz kilosu gayet iyi dediği için hiiiç umursamadım,kilosu iyi dedim geçtim uzatmadım hiç de kafama takmadım.Umursama ✌🏻🌸