İnstagram da İzmiremzirmedanışmanı sayfasına bir göz atın derim. Benim bebeğim de 4 aylık aynı şekilde uyuyor. Bunun bize yanlışmış gibi gelmesinin sebebi bence uyku eğitimi verenlerin ve alanların yaptığı reklam. Hem bebeğin daha çok küçük sana ihtiyacı var. Ve bu günleri İnan ki çok özleyeceksin.