Mkelebek tam 4 aylık değilsiniz ozmn siz valla bizde ateş olmadı çok şükür 36.6 ydi ateşi hep ama çok ağrısı vardı sanırım uyuyamıyordu uyuduğu zmn 10 dk sonra ağlayarak kalkıyordu sürekli kucakta durmak istedj indirdiğinizde ağlıyordu sabah 10 da vurulduk ben dayanamadım ateşi yoktu ama ağrısı için saat akşam 10 şurup verdim kiloda bu ay artık az alicak annesi hareketlenmeye başlıyorlar dedi hiç kilo almassa sorun yap dedi