Alpingo Mkelebek aç kalıp kalmadığını siz daha iyi anlarsınız ağlıyor mu cok? Eğer doymadığını düşünüyorsanız günde 1 2 kez mama verin isterseniz o zaman anlarsıız
hunilimomm Mkelebek evet evdeki tartılar ile hastanedeki tartılar da fark var bunu da unutmamak gerek 🌸
Mkelebek Sucukluyumurtaa sorun kilosu 3 5 olmasi degil bu ay az gram almis ac kalmis olablirmi diye post actim yardim istedim. Doktora gitmemize daha var. Bende buraya sordum. Sagolsun anneler de bu aylarda az kilo almasinin normal oldgnu yazmis. Ilk dogdugunda cok aglamisti memeyi de tutmasisti ve sarilik oldu doktorumuz emmedigi icin sarilik odlgnu soyledi hastanede kaldi. Ve ben o gun bu gundur acmi kaldi diye panik halindeyim
Sucukluyumurtaa Mkelebek anladım canım. Bu ay hareketlenmeye başladığı zaman ya ondan az almıştır. Bizde öyle almıştık. Birde benm kızım günde 4-5 kere kaka yapıyordu🙄 normaldir
Melindam Mkelebek 4.Ay Atağı olabilir Ağlaması Emmek İstememesi. Kilosuda Şuan İyi. İlk 3 Ay Hızlı kşlo Alır Bebekler Sonra Yavaşlar Çünkü Hareketlenmeye Başlıyorlar Buda Gayet Normal. Benim Kızım ayda 1 kşlo 1100 Falan Alırdı 3.Aydan 4.aya Geöişte Sadece 600 Gram almış. Buda Normal Zaten
Betiferi34 Mkelebek kızım 14 aylık ve 10.300 gr..sizin bebeğinizin kilosu gayet iyi neden dert ediyorsunuz ki anlamadım.sağlıklı olsun kilo çok önemli değil
Mkelebek Betiferi34 kilosu degil derdim ac olup olmamasi. 2gundur cok agladi ve bende ac mi sutum azaldimi diye dertlendim yoksa rakamlar degil benim sikintim yeterki ac olmsin
anna Mkelebek Benimki 3300 doğdu 2 aylık kontrolde 4600 idi ve doktor iyi dedi. Sadece anne sütüyle besleniyor ve doyuruyor. Fazla süt de dondurucuya atıyorum
Kuzeyserpill Mkelebek gayet iyi canım. Benim bebeğimde 2,5 aylıkken 6 kg ‘dı. Şu an 4 ay 10 günlük 7 kg 2 ayda 1 kg almış. 4 aydan sonra 300,400,500 gr normal alımlar hiç takılma yemesi iyiyse emmesi filan sıkıntıya gerek yok bence 😊😊
Nisameselesi bitterikolata biz ne yapalım acaba hemen acile mi götürsem bebeğimi açlıktan ölüyor ozaman. Böyleleri sadece psikoloji bozuyor ne diyim yazık ya . Biraz bebek gelişim kitapları okunmalı
Mkelebek Nisameselesi neden bebeginizin kilosu dusukmu. Gercekten amacim kiyas vs birilerini uzmek degildi. Buraya biseyler paylasmak ve danismak icin giriyorum. Psikolojiniz bozulduysa kusura bakmayin.
Ebrareylulll Mkelebek şuan kaç aylık Benim bebeğimde 4 aylık aşı vurulduk iki gün önce bızde 500 Gr almışız bir ayda
Mkelebek Ebrareylulll bizde 4ayligiz. 500grama bisey dedilermi peki. Bide asi nasildj acaba bizde sali vurulucaz 🙈
Ebrareylulll Mkelebek tam 4 aylık değilsiniz ozmn siz valla bizde ateş olmadı çok şükür 36.6 ydi ateşi hep ama çok ağrısı vardı sanırım uyuyamıyordu uyuduğu zmn 10 dk sonra ağlayarak kalkıyordu sürekli kucakta durmak istedj indirdiğinizde ağlıyordu sabah 10 da vurulduk ben dayanamadım ateşi yoktu ama ağrısı için saat akşam 10 şurup verdim kiloda bu ay artık az alicak annesi hareketlenmeye başlıyorlar dedi hiç kilo almassa sorun yap dedi
Nisameselesi Mkelebek üzülmeyin beterin beteri var ki sizin problem edeceğiniz bir durum yok Allah sağlık versin gerisi çözülüyor benim bebeğim 2600 civarı doğdu ve hala beslenme sorunu yaşıyoruz yazdığınız kiloyu görünce herhalde ek gıdaya geçince bile o kiloyu göremeyeceğiz ve biz bu durumdan etkileniyoruz istemesekte
Mkelebek Nisameselesi 😔😔ozur diliyorum sizden. Umarim bebeginiz en kisa zamanda topacc olur😊 herseyden onemlisi saglik.allah saglik versin bebislerimize