derin48 bence cok denemeyin buda bebege zarar verir ben dogumdan beri mama vermek zorunda kaldim aptamille basladik cok gaz yapti ogluma bebelac gold nutricare cok iyi geldi hero baby kasik mama ve ari mama kullaniyorum suan 7 aylik ek gidayada basladik ama cok seciyo zorlamiyorum o yuzden sizde bebeginize wn iyi gelen mamada devam edin hero baby kasik mamada iyi cok cesiti var rezeneli balli gece gunduz sec begen 😂😂