Deletedmom424 biz de de vurma ve ısırma vardı. Her yaptığında uyardım. Acıdığını ve üzüldüğümü söyledim. Öyle hemen düzelmedi tabii. Hatta bugün bana oyuncağı ile vurdu bende biraz ağlıyor gibi yaptım ve canımın çok yandığını tekrar yapmaması gerektiğini söyledim. Tekrarlamadı