Cihan Deletedmom424 bende doğumdan sonra saç kalmadığından tutup çekemiyor 😂 aşırı saçım döküldüğü için sürekli topuz yaparak geziyorum evde her halde saçımı açsam benim oğlan beni tanımaz 😂
Deletedmom424 Cihan benim de hep topuz tipik ev topuzu 😁ama insaniz uzanıyorum bir. Bakıyorum avina yaklaşmış aslan gibi saldırıyor 🤷🏼♂️zannedersin dusmanina saldırıyor o derece
Deletedmom365 2 yaşına girmek üzereyiz.Bir bilseniz. Bir bilseniz.Isırmalar,saçlarımı yolmalar.Bacaklarım mosmor😂 Dayanılmayacak bir hal alıyor ama insan dayanıyor napıyım canı sağolsun 😂
Deletedmom424 Deletedmom365 evet canlari sagolsun benim oglum yapışıyor pijamaya kac sefeer de indirmiş aşağıya 🤷🏼♂️😁
Kubra061119 Aynı aynı bizimkide 7 aylıktan beri saç yoluyor sabahları saçımı çekerek uyandırıyor beni😂😂
MevaSudem Deletedmom424 ayyy benimki 7,5 aylık en sevdiği şey saçımı çekmekkk kucağıma aldığım anda yapışıyor yanına uzansam yapışıyor saçlarımaaa 😔