Ben de konak sampuanini kullandim haftada birkac kere de zeytinyagi sürüp beklettim sonra taragiyla taradim tümü döküldü birkac haftada. Konak sampuani mi zeytinyagi mi yoksa ikisi birden mi iyi geldi bilemiyorum siz de oyle yapın. Ben gün aşırı yıkardım oglumu her seferinde de sampuan kullanirdim mustelanın icerigi dogal o yüzden endise etmeyin kullanin. 10 aylik oldu hala her seyini mustela kullanirim parfumune kadar, hicbir alerjik durum yasamadim baska hicbir markaya guvenmiyorum.
Zeytinyagini mutlaka cok az sekilde benmari usulü ısıtıp öyle sürün