Nzehra4654 bizimde alnına, kaslarına inmişti konak. Zeytinyağı denedim ilk geçti gibiydi ,sonradan daha da arttı. Eczaneye gidip sordum. Asla zeytinyağı sürme, icin de asit olduğu için sürünce yumuşadığı için kaldirir ama hücreleri beslediği için fazlasıyla geri döner dedi .öyle de oldu .egzamasi için mustela nın kremini almıştım. Onu sürmemi söyledi. Banyodan 1 saat önce sürüp beklettim ve taradim. 1 kerede bitti ,bidaha da tekrarlamadı .bide hindistan cevizi yağı duymuştum, onuda eltim e söyledim. O da 1 defada kurtuldu .