Sezaryenin sezeryan olduğuna öyle inanmışım ki yanlış yazmış diye düşündüm..
neyse ki geçti.. iyi ki varsınız 🌝😪
benim Alt göbek duruyor bolca karın egzersizleri yapıyorum ama gıdım gıdım gidiyor.. hamilelikten sonra kilo vermek zor diyorlardı inanmıyordum..