Gl3434 bilgim yok postunuzu üstte kalsın. Ama internetten bakıp boşuna kendinizi üzmeyin. Ayağım ağrıyor yazsanız kanser sonucu çıkıyor. Bir de referans değerler yetişkinler baz alınarak belirlenir demişti bizim doktorumuz. Benim kızımın da kan tahlili sonuçları o dönemde hep düşük yada yüksek uyarılı idi. Ben de sormuştum öyle demişlerdi.