Merhaba muhakkak saglikci arkadaslar vardir lutfen yardimci olun 55 gunluk bebegım var cok yiprattim bugun kendimi bebegimin tahlili bni cok korkuttu internetten baktim doktora cuma goturcez sabredemiyorum hct 33 cikti dusuk dio
neut% 21,2 Lym 66,40
neut 1,84 Aptt 39,30