Asyazynp Kartanesi26 sabah kahvaltısında yumurta sarısı bisküvi peynir karışımı falan yapıyorum ara öğünlerde meyve pürelerinin içine koyuyorum yoğurdun içine yada muhallebi içine koyuyorum ama sık vermiyorum.
Asyazynp Kartanesi26 süt normal sütle mi anne sütü mü. normal süt zaten bir yasından önce yasak anne sütü ile de ek gıdaya ılk başladığımız zamanlar kıvamını açıyordum şimdi onuda yapmıyorum.
Echche Glrbyrk bakarsın canım nasıl istiyorsan öyle. Ben ek gidaya da başladım ona gerek kalmıyor zaten. Daha faydalı şeyler veriyorum
Aslancikk Adlelf canim ben az az yapıyorum bittikçe..yumurta sarısı pekmez zeytinyağı yulaf unu tambugday unu kabartma tozu bide yoğurt koyuyurum küçük küçük yapıyorum 15dkka önceden ısıtılmış firinda pisiriyorum..benim bebeğim severek yiyio😊
Aslancikk Echche bir yumurta sarısı.2cay bardağı yulaf unu.2cay bardağı tambugday unu.3 yemek kaşığı sızma zeytinyağı yada bazen ben tereyağı koyuyorum.2 emek kaşığı yoğurt.1cay kaşığının ucuyla kabartma tozu