Asyazynp Glrbyrk evet☺️ Zaten sade vermedim hiç hep bişeylerle karıştırıp veriyorum bence çok güzel tavsiye ederim
uzumun_annesi Hipp organik alıyorum bebeğimde seviyor fakat içinde şeker var 🙄 bu hafta kendim yaptım pekmezle tatlandırdım onu veriyorum 👍🏻
Asyazynp Glrbyrk aşçıannenin tarhanasınıda çok sevıyor kızım ben ek gıda için gerekli olan herseye ordan alıyorum uygulamasıda var instagramda sayfasında var bakabilirsin istersen
Deletedmom5284 Glrbyrk fiyatını bilmiyorum canım herşeyini aşçıanne sitesinden alacağım siteye bir göz atın
Ada2020 Glrbyrk neden hazır alıyor herkes ya evde az malzeme ile sağlıklı bisküvi yapılıyor . Neye alışırsa öyle gider bebeklerimiz bende siz yapmalısınız daha sağlıklı
Aslancikk Glrbyrk almıyorum kendim yapıyorum ben..bende sizde kendiniz yapın derim..hem daha sağlıklı bebek için
Echche Ben eti cici bebe veriyorum birkaç tane. Mamasina puresine falan koyuyorum. Tok tutuyor hem tadını seviyor. Abartmadikca zarari olmaz hepimiz yedik sonuçta