Melek00 benimde doğumdan sonra dikişlerimin hepsi açıldı iç dış bütün hepsi 10. Gün farkettim zaten kontrolum vardı Dr gittim bana kendi kendine kapanır dedi krem verdi 10 gün sonra gel dedi.. 10 gün sonra tekrar gittim bana kapanmıyor dikicez ama kanamanın durması 1 ay sonra gel dedi 1 ay daha beklemek istemedim özele gittim özelde tekrar diktiler 10 dklık Bi narkozla tekrar dikiliyor yalnız o gece doğumdan beter Bi gece geçirdim şimdi oğlum 9 aylık düzeldi çok şükür ama çok sıkıntılı günlerdi