Melek00 benimde malesef başıma geldi canım iki tane dikişim attı kendiliğinden tekrar atmadılar kendi kapanır yada ikinci doğumda aynı yer kesilir ve dikilir dendi iç dikişlerimdi benimde agrılarımda cabası keşke sezeryan olsaydım bile dedim suan 42 gün hala açılmalar kapanmadı bekliyorum