SedaMeyra Ela41 kızım da yuz ustu yatar hep ve onu dolar baglama seklinize dikkat edin bir de aktif bebe 5 saatten fazla altinda tutmuyorum ben
NehirinAnnesi97 Ela41 maalesef benimde kiz 2 yasinda ve hep önü dolar kisa sureli cislerde uzun beklerse belki arkaya dogru gider ama kisa surelilerde on şişiyor
serebro Ela41 sürekli yüzüstü zaman geçiriyorlar bide acaba sızıntı şeklinde yapıyorsa öne mi toplaniyor 😁
Limonumm Ben prima kullanırken müşteri hizmetlerini aramıştım erkek bebeklerde cok normalmiş önünün dolması organından dolayı saçma bi cvb vermişlerdi hep sızdırıyordu bende kendim de sanıyodum sıkıntıyı ☺
Deletedmom388 Ela41 Prima premium care kullanıyorum,kızım hep yüz üstü uyur çişi de ön kısma toplanıyor ama çok uzun saatler uyanmasa bile taşmıyor hiç☺️
Lalin Ela41 benim kızımın da öne dolardı ama hiç sızdırma yaşamamıştım göbeğine. Ki dönmeye başladığından beri uyanık olduğu her dakika yüzüstü vakit geçirirdi. Uyurken zaten yüzüstü yatıyor. Enteresan geldi. 🙈
demetdiyebiri35 Ela41 aktif bebek öyle canım sızdırma yapıyor 3 saate bir alman gerek ben 1 kere kullandım pişman oldum premium care kesinlikle sızdırmıyor
Bsraensr Bizde molfix kullaniyoruz bizimde ole oluyor ama bazen 5 6 saat kaldiginda heryeri doluyor hic sizdirma yaomadi daha tasmaz hic
Lalin Ela41 bezi bol mu bağlıyorsunuz acaba? Muhtemelen çişi hapseden jelleştirici kısım ön kısımda daha yoğun o yüzden önde toplanıyor.