Ay yasayan vatmı kızım 16 aylık oldu prıma aktıf kullanıyorum 5 bazen 6 no hangısını bulursam onu alıyorum bezın hep on tarafı doluyo yuz ustu yatıncada çişler hoppp gobusgen dısarı sızıyo nıye boyle oluyo anlamıyorum bezın arka tarafı bos on taraf balon gıbı sısıyo😇