Deletedmom98 Prensesannesi3535 beşiği yatagın yanındamıydı bide duyuyordunuz gece degil mi bizim beşiğimiz biraz engin kenarlarıda kapalı bide yalnız hisseder diye üzülüyorum ya ☹️
Prensesannesi3535 Deletedmom98 Evet beşik devamlı yanımdaydı bizim beşiğinde heryeri kapalı ama en ufak nefes alıp verişine bile uyanıyordum ki hala öyle annelik iç güdüsü işte 😀 ama size de tavsiyem kesinlikle beşiğine alıştırın
Asafeymeninannesi Zeynepinannesiii Üyeliğe dair birşey gerçekleştiremediğim için o site hakkında bilgim yok. Para ve gönderim işleri nasıl oluyor ?
Deletedmom98 Prensesannesi3535 evet ya benim uykum cok agırdır anne olunca iş değişti rabbim kimsenin kucagını boş koymasın tabi 🤲🏻🙏🏻 haklısın ya inşAllah alışır oda bende
Zeynepinannesiii Asafeymeninannesi ben alım satım yapıyordum bi ara da . Ücretsiz üyelik. Alırken sadece aldigin ürüne 6 tl rakam ekliyor diye biliyorum.
Prensesannesi3535 Deletedmom98 Rabbim isteyen herkese bu güzel duyguyu yaşatsın insallah 🙏 beşiğine alışırsa sizde cok rahat edersiniz. Ben 1 kere bile kızımla birlikte aynı yatakta yatmadım alıstırmadım hiç