Prensesannesi3535 Kızıma almıştık fakat ikisini de hiç kullanmadık ihtiyacı olana uygun fiyata vericem
Deletedmom98 Prensesannesi3535 ben satın almak icin degil de bise sorcam benim kızım yanımda babynestte yatıyor yatakta eşim şuan bizle degil gelince beşiğine geçerim diyorum ama ağlar duymam kusar görmem vs cok endişeliyim iki bucuk aylık daha siz simdi nerde yatırıyorsunuz
Prensesannesi3535 Asafeymeninannesi Yani aldığımız da bu şekildeydi içersinde herhangi başka oturma minderi yok
Prensesannesi3535 Deletedmom98 Benim kızım suan 7.ayına girmek üzere. Ben babynestte hiç yatırmadım yatmak istemedi hamak almıştım ilk 1-2 ay ona yatırdım sağına ya da soluna yastık koyarak. Daha sonra beşiğine alıştırdım o şekilde yatırmaya devam ettim
Deletedmom98 Prensesannesi3535 beşiği yatagın yanındamıydı bide duyuyordunuz gece degil mi bizim beşiğimiz biraz engin kenarlarıda kapalı bide yalnız hisseder diye üzülüyorum ya ☹️